Dagens Dagbok - Söndagen den 22 februari 2009 - Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Vid tolvtiden så åt jag lite lätt lunch. Och efter det så fortsatte jag att varva fixande och grejande här hemma, med datorstunder, och bokläsning.


Vid ettiden sen så kom Borzko hem från gymmet. Han hade även tankat bilen och kollat den på vägen hem. Vi tog en fika och en pratstund när han kom hem.


Sen vid halvtvåtiden så gav jag mig iväg ut med bilen. Jag tog datorn med mig, eftersom Jenny skulle hjälpa mig med designen av min blogg.


Borzko stannade kvar hemma. Han skulle åka iväg med tunnelbanan vid halvtretiden, hem till sin Mamma, på sitt vanliga söndagsbesök.


Det var väldigt snöigt, moddigt, och halt ute på vägarna, så det tog lite längre tid än vanligt för mig att ta mig till Tumba. Men jag kom fram helskinnad till slut i alla fall, trots att jag kör på tre dubbdäck och ett sommardäck! ;-)


Jenny och Jocke hade, bland en massa annat, fått en liten tavla till hallen som man kan skriva på. Så Jenny hade skrivit ett liten välkomstmeddelande till mig! ;-)





Jimmy var ju hemma hos Jenny och Jocke, eftersom han sov där i natt efter festen. Dom tre hade städat så fint, så jag kunde knappt se att det hade varit fest där.


Vi fikade när jag kom, och sen så satte Jenny igång med att fixa till min bloggdesign. En hel del klarade hon av, och hann hon med. Men vissa saker lyckades vi inte få till, och tiden räckte inte riktigt till heller.


Vid fyratiden så stack Jimmy och Jocke iväg och hämtade hem pizzor från deras närmaste pizzeria.





Sen vid femtiden så stack jag, Jimmy, och Jenny iväg. Jenny lämnade vi av nere vid Tumba Station, för hon skulle ta pendeltåget hem till en kompis. Dom var några tjejkompisar som skulle ha tjejkväll och sova där i natt.


Jimmy och jag åkte hem till Farsta igen, och kom hem vid sextiden. Jimmy satte sig då vid datorn på sitt rum. Och jag tog med mig min dator och satte mig hos honom.


Sen så satt jag där större delen av kvällen. Bloggade, läste bloggar, svarade på kommentarer, chattade på msn, läste nyheter, och surfade runt på lite allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare!



Jag gillar din blogg mycket mer nu när du ändrat den. Jag tycker det är mer lättläst än tidigare. Kör hårt Bim!

2009-02-22 @ 21:53:18
Postat av: Bim

---> Anonym: Hej! Okej! Jag tror faktiskt också att den här designen kan bli riktigt bra när den är klar! :-)

2009-02-23 @ 14:15:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Johannah

Mumsigt med pizza! Jag längtar till helgen. Jag ska till Sthlm på fredag,hoppas man slipper snöoväder!

2009-02-23 @ 17:18:41
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Johannah: Pizza är alltid gott!

Ja, just nu är det vääääldigt mycket snö här... Men förhoppningsvis så kanske det försvinner till helgen.

2009-02-23 @ 20:58:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0