Dagens Dagbok - Söndagen den 8 februari 2009 - Kvällen.


Och kvällen fortsatte sen på samma sätt som den senare delen av eftermiddagen.


Jag satt med min dator och min bok inne på Jimmys rum. Jimmy satt vid datorn. Och jag läste mest i min bok, och varvade med datorstunder. Självklart så lyssnade vi på musik, och lika självklart så pratade vi också.




Nu är klockan halvtio, och jag ska stänga ihop datorn för i dag, göra mig i ordning, och sen lägga mig i sängen och fortsätta att läsa lite till i min bok. För den är så bra! ;-D


Borzko har inte kommit hem än, men han kommer väl förmodligen snart.


Och i morgon så är det måndag! Och det känns ju bra nuförtiden, för då är det ju KÖR! :-D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gillar din inställning nu. Det går att ha bra måndagar :)



Hoppas du tycker kören är lika kul imorgon som de tidigare gångerna.



Kram

2009-02-08 @ 22:04:28
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag har ju alltid haft söndagsångest! Men den är nästan borta nu! :-D

2009-02-09 @ 15:28:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0