Dagens Dagbok - Tisdagen den 24 februari 2009 - Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Och även i dag så hade han varit ledig på grund av arbetsbrist.


Det var cirka nollgradigt och lite halvsoligt/halvmolnigt när jag kom hem, och jag kände faktiskt för en promenad. Tjatade lite på Jimmy, och fick faktiskt med mig honom ut.


Vi gick Hökarängsvarvet, och det tog lite knappt en timme.





Sen så gick vi till Centrum och till HemKöp och handlade lite matvaror. Bland annat så handlade vi semlor, eftersom det är fettisdagen i dag.





När vi kom hem igen så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål en stund. Sen vid fyratiden så åt vi middag tillsammans.


Efter det så höll jag återigen på och grejade med lite allt möjligt. Jimmy satt vid datorn på sitt rum. Och så småningom så tog jag med mig min bok och min dator och satte mig inne hos honom.


Hade väldigt ont i min artros i mina fötter i dag. Så jag värmde en vetekudde i micron och satt med den på fötterna. Det är så skönt, och lindrar smärtan lite, i alla fall för stunden.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skönt med promenad.......mindre skönt med atrosfötter. har du fått iläggssulor? Du kanske t o m behöver specialskor. Mitt artros knä gillar inte snö det är mer instabilt att gå på.

Just det M-magasin har en specialbilaga om värk och artros nu. Köp den kanske finns det något tips för dig.

2009-02-24 @ 18:01:24
Postat av: Bim

---> Mimmi: Nej, jag har inte fått iläggssulor eller specialskor.



Okej. Kanske ska kolla in M-Magasin då. Tack för tipset.

2009-02-24 @ 18:58:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men iläggsulor kan man skaffa själv det behövs ingen läkarremis! Tror det kan hjälpa dig mycket eftersom du inte har ett sittande jobb.

2009-02-24 @ 19:41:57
Postat av: Bim

---> Mimmi: Okej. Kanske borde kolla in det då.

2009-02-24 @ 19:46:38
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jenny Kullin

Mysigt med prommenad och semlor. Massa pussar och kramar !

2009-02-24 @ 23:42:27
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Ja, det var mysigt! Men det hade varit ännu mysigare om du hade varit med! ;-) Massa pussar och kramar tillbaka till dig! :-)

2009-02-25 @ 14:18:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0