Dagens Dagbok - Onsdagen den 4 februari 2009 - Dagen.

Även i dag så var det en helt vanlig dag på jobbet. Och jag jobbade först i skalen, och sen i lilla matsalen, även i dag. Vi serverade fiskbullar i hummersås, med kokt potatis, i dag. Hade även några bleck pyttipanna som rest. Och givetvis också vår salladsbuffé. Fulltalig personalstyrka var vi, och ingenting speciellt hände i dag.


Jag åkte hem direkt efter jobbet i dag också, som nästan alltid. Men i dag så var inte Jimmy hemma. För i dag så hade han jobb! :-D


Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag till Centrum för lite shopping. Det blev bland annat lite smink- och hygienprodukter från Åhléns och Apoteket.


När jag kom hem så höll jag på som vanligt här hemma och plockade, fixade, och grejade med lite allt möjligt. Och varvade som vanligt med stunder vid datorn också.


Vid kvart över fem så kom Jimmy hem från jobbet. Då åt vi middag tillsammans, och det blev också en fika och en pratstund. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0