Dagens Planer, Lördagen den 21 februari 2009.


Det här är Dagens Planer för mig, och för min familj.

Vid halvtvåtiden så åker Jimmy och jag iväg i bilen. Och så åker vi till Älvsjö Station och hämtar upp Jenny och Jocke som kommer med pendeltåget från Tumba.

Sen så åker vi alla fyra hem till min syster och hennes sambo i Sätra, för att fira min systerson Mathias som fyller nitton år idag.

Vi är väl där i kanske typ två timmar, till fyratiden, och sen så åker jag, Jimmy, Jenny, och Jocke därifrån. Då åker vi till Jennys jobb på McDonalds i Västberga, där hon ska hämta några påsar med is till hennes och Jockes inflyttningsfest i kväll.

Dom har inflyttningsfest nu, eftersom den blev inställd när dom skulle ha den på Nyårsafton, för då var Jenny sjuk. Dom kommer också att fira Jennys nittonårsdag, som är om tre veckor.

Efter att vi har hämtat isen, så kör jag till Älvsjö Station, och släpper av både Jimmy, Jenny, och Jocke. Och så åker Jimmy med dom andra hem till Tumba, för att hjälpa till att förbereda för festen.

Själv så åker jag hem till Farsta igen. Borzko har då förmodligen kommit hem vid tvåtiden, och antagligen så har han då sovit några timmar.

Vid sextiden kanske så har han nog vaknat och gått upp, och då äter vi nog middag tillsammans. Sen så blir det väl lite datorsittande för mig och kanske bokläsning för Borzko.

Och klockan åtta sen så kommer vi förstås att titta och lyssna på Melodifestivalen. Och självklart så kommer vi att äta och dricka en massa gott också.



Och vad har ni för planer för dagen och kvällen??


Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill sticka ut ur mängden

Hej Bim!



Här tror jag att inlägget du letar efter finns: http://www.designadinblogg.se/2008/january/andra-antalet-synliga-inlagg.html



Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att du övergett spotlife och nu åter är tillbaka på blogg.se?

2009-02-21 @ 12:14:10
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Bim

---> Designa Din Blogg - När du vill sticka ut ur mängden :



Hej Lari!



Tack snälla för hjälpen! Jag letade och letade... Men jag lyckades ändå inte hitta det! ;-)



Jag känner att det är så mycket tjafs just nu, så jag passar på att sluta på Spotlife då. Det har i och för sig fungerat bra för mig, och jag har alltid fått bra service och backup av Tomas på Spotlife. Men jag känner mig inte hemma där, tycker inte riktigt att jag passar in med dom övriga bloggarna där. Och jag gillar Roland och Blogg Esse. Har alltid fått bra service där också. Så det här känns bäst nu.



Men min blogg här, är ju så ful! Så jag ska verkligen försöka att ändra på den! Så du kommer nog att få fler frågor! ;-)



Ha en fortsatt trevlig helg!



2009-02-21 @ 12:22:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte du bjuden på festen ikväll?

2009-02-21 @ 13:21:11
Postat av: Bim

---> Anonym: Nej, jag är inte bjuden på festen i kväll. Den är för deras kompisar.

2009-02-21 @ 17:41:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0