Fredagen den 13:e i dag... ;-/


                   


Är ni skrockfulla? Tycker ni att fredagen den 13:e är en otursdag?

För min del så har jag alltid haft 13 som mitt lyckonummer. Så har det varit ända sedan jag var liten. Varför vet jag egentligen inte. Men 13 och 3 har jag alltid haft som turnummer.

Och när jag var ung så tyckte jag det var så larvigt det där med fredagen den 13:e, så jag sa alltid att det var min turdag.

I dag så har det väl varken varit en turdag eller otursdag. Dagen har väl varit som dom flesta dagar. (I alla fall hittills, det är ju faktiskt drygt fyra timmar kvar av dagen).

Eller förresten... Lite otur har jag ju faktiskt haft i dag! Jag råkade ha ner en enliters kanna med dressing i... Plastkannan sprack i massa delar, och en liter gräddfilsdressing sprutade ut över golvet, hyllor, och över mina byxor... "Fort och fel" det är tyvärr ofta mitt valspråk! Stressar och ska vara snabb, och så blir det så där ibland istället... Det blev en massa jobb att torka upp det, och att gå och byta kläder fick jag också göra. ;-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0