Historien fortsätter om min Stegräknare... Del två...





15 jan
- Beställde en ny stegräknare från LivsVinst.
19 jan - Stegräknaren levererades.
03 feb - Mailade LivsVinst om att den krånglade.
08 feb - Mailade LivsVinst igen, för jag hade inte fått något svar.
09 feb - Fick svar från LivsVinst med telenr till SundMed.
09 feb - Ringde SundMed som skulle skicka ny stegräknare.
13 feb - Mailade SundMed eftersom ingen stegräknare har kommit.

Fortsättning följer...



Ovanstående bloggade jag i lördags den 14 februari. I går kom ingen stegräknare, och inte heller i dag. Inte heller fick jag något svar på mailet som jag skickade i fredags.

Ringde då upp SundMed igen i dag, och pratade med samma kille som jag pratade med för åtta dagar sedan, förra måndagen, den 9 februari. Han kunde inte förklara varför dom inte hade skickat en ny stegräknare till mig, och skulle göra det nu på en gång...

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Mäh, det var konstigt, gjorde han inte det själv då, eller sitter han bara och delegerar arbetsordrar?? Ja, det vet förstås inte du, hoppas den kommer nu då!

2009-02-17 @ 19:13:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jo, han sa att "Det är mitt fel, så du får skälla på mig", så det var nog hans fel att det inte var gjort... Men jag fick liksom ingen förklaring varför han inte hade skickat den. Hoppas att den kommer till helgen bara.

2009-02-17 @ 19:19:35
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Therése

När jag skickar ut saker till våra kunder så skickar jag inte det manuellt. (alltså: jag går INTE och tar grejen som ska skickas, lägger det i ett emballage, frankerar det och postar det) Allt sköts via datorer, man slår bara in en kod + enter och SWISCH så går detta iväg på långa listor till folk som paketerar och skickar iväg det. När kunderna klagar på uteblivna varor så ser jag bara att en kod är lagd och därmed ivägskickad. Dock tar jag ju det på mitt ansvar ändå. Det troliga är att den har kommit bort i posthanteringen ELLER att killen glömt att trycka in en kod..! :)

2009-02-17 @ 19:30:36
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Jag vet inte hur det var faktiskt. Han hittade mitt ärende på en sekund, och han tog på sig skulden helt, men jag fick ingen förklaring. Han lovade att skicka den snarast (igen)...

2009-02-17 @ 19:35:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0