Mina favoritinlägg i januari 2009.




Jag har ju bloggat tre månader tidigare om mina favoritinlägg, och jag fortsätter nu med det.




Favoritinlägg i december 2008.

Favoritinlägg i november 2008.

Favoritinlägg i oktober 2008.



Alla böcker som jag har läst under 2008.

Alla filmer som jag har sett under 2008.



"Musik som var viktig för mig när jag var mellan tio och tjugofem år" - Femton stycken nostalgilåtar från YouTube.



Svaren på dom tjugotvå frågorna som jag fick i min frågestund.

En Quiz med frågor om mig.

Sammanfattning över jullovet 2008-2009.



Bilder från lägenheten som min Mamma och Pappa ska flytta till.

Pappa 85 år.



Kanske en kommande ny soffa?

Kör för alla!



Nyårsafton.

Bort med julpyntet, 1 jan.

Nyklippt, 2 jan.

Middag i Tumba, 2 jan.

IKEA + Tumba, 5 jan.

IKEA + Tumba igen, 6 jan.

Promenad, 17 jan.

Tumba, 20 jan.

Klippning och Slingning, 22 jan.

Middag i Tumba igen, 25 jan.

Tumba igen, 28 jan.



Här finns det många fotografier, i kategorin "Allmänt (Blandat med Fotografier)".

Här finns det också många fotografier, i kategorin "Dagens Dagbok (Med Fotografier)".



10 lästa böcker i januari. Recensioner finns i kategorin "Bokrecensioner". 

2 sedda filmer i januari. Recensioner finns i kategorin "Filmrecensioner". 

37  låtar finns inlagda som Dagens Låt i januari. Alla finns i kategorin "Musik - Dagens Låt". 

6 inlägg blev det under december med shopping. Alla finns i kategorin "Shopping".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0