Utmanad igen!


Jag blev utmanad igen av Snurran i bloggen Filojokus Funderingar.

Och själv så utmanar jag alla som vill!

Ni som gör den, skriv i kommentarerna så jag kan kolla in!

Regler:

- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
- Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Britt-Marie.


2. Ett ord på fyra bokstäver?: Barn.

3. Flicknamn: Bella.

4. Pojknamn: Björn.

5. Yrke: Banktjänsteman.

6. Färg: Blå.

7. Klädesplagg: Bastkjol.

8. Mat: Bandspaghetti.

9. Sak i badrummet: Bindor.

10. Plats/stad: Bandhagen.

11. En orsak att vara sen: Bussförsening.

12. Något man skriker: Bu!

13. Film: Brokeback Mountain.

14. Något man dricker: Blåbärssoppa.

15. Band: Blue Öyster Cult.

16. Djur: Bi.

17. Gatunamn: Bäverbäcksgränd.

18. Bil: BMW.

19. Sång: Blue Suede Shoes.

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Bandy.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Hihi, det var kul att läsa dina svar, bastkjol var fyndigt! ;-)

2009-02-21 @ 18:54:26
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, ibland får man ju hjärnsläpp... Kom inte på något plagg just då på "B". Sen efteråt så kom jag ju på massor! Typ ett som jag alltid har på mig: BEHÅ! ;-)

2009-02-21 @ 18:57:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0