Dagens Dagbok - Fredagen den 16 januari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Och även i dag, så var Jimmy hemma när jag kom hem, och även i dag på grund av arbetsbrist...


Vi gick iväg en sväng till Centrum direkt när jag kom hem. Jimmy köpte sig ett nytt SL-kort. Jag köpte mig ett nytt almanacksblock. Och sen så var vi på både HemKöp och Konsum och handlade matvaror.


Vid fyratiden sen så åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen vid femtiden så stack Jimmy iväg in till stan för att möta upp med kompisar. Och sen senare i kväll så skulle dom ut och festa.


Jag höll på och fixade och grejade med allt möjligt här hemma som vanligt. Och så lite varvande med datorstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0