Dagens Dagbok - Fredagen den 23 januari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. I dag så var Borzko hemma igen när jag kom hem. Han gick ju upp klockan halvtolv i går kväll/natt för att jobba, och så kom han hem vid halvtolv i dag på dagen. Sen så hade han varit hos frisören i dag. Även han var hos Frisörimperiet i Centrum, och så hade han snaggat sig jättekort.


När jag kom hem så tog vi en fika och en pratstund i köket. Sen efter det så höll jag på och plockade och fixade lite. Och satt även lite med datorn.


Jimmy jobbade i dag också, och kom hem från jobbet vid fyratiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Sen när han var klar så stack han iväg mot stan för att åka hem till en kompis. Han skulle äta middag där, och sen så skulle dom ut och festa i kväll.


Borzko och jag åt middag sen. Och ytterligare en fika och en pratstund blev det. Sen efter det så stack Borzko iväg en sväng till sitt jobb, för att hämta hem sin lastbil. Han var tvungen att lämna den på förmiddagen, för den skulle åka på ett jobb. Men nu skulle han hämta hem den inför måndagen.

Kommentarer
Postat av: jenna

ska du se på lets dance ikväll också? :) har du ringt och röstat på någon? kommer du göra det ikväll tror du? kram

2009-01-23 @ 18:29:27
Postat av: Bim

---> Jenna: Ja, jag ska se på Lets Dance i kväll också. Jag har inte ringt hittills på någon. Jag har inte fått någon riktig favorit än. Men jag får väl se hur det blir i kväll! :-) Kram!

2009-01-23 @ 18:40:47
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Gun

Hej! Skönt med fredag, eller hur? Jag har mejlat lite frågor till dig, hoppas du har möjlighet att svara. Du blev bra i håret förresten. Kram

2009-01-23 @ 19:21:23
Postat av: Bim

---> Gun: Hej! Ja, såååå skönt med fredag! :-)



Fick precis ditt mail. Självklart så ska jag svara på alla dina frågor. Men jag gör det inte i kväll. Utan någon gång i helgen.



Tack för berömmet om håret! :-)



Ha en trevlig helg nu. Kram!

2009-01-23 @ 19:26:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria, kiruna

ja så härligt med Fredag haft mycket med universitetet under veckan men är nu klar med veckans uppgifter. Blir lets dance här också fin du va i håret föressten efter klippningen.

2009-01-23 @ 19:45:19
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna: Ha då en riktigt härlig helg om du har haft en intensiv vecka.



Tack för berömmet om håret! :-)

2009-01-23 @ 19:49:35
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Håret blev snyggt! me nett nyfriserat hår känns ju oftast bra. Även när håret är på utväxt behöver det klippss var 6-8 vecka.

Tror att är bättre att stegvis mörka ner håret. Det kanske blev för mkt på en gång innan. Det är ju en identitetskris att inte riktigt känna igen sig själv i spegeln.



Ha en bra helg och glöm inte promenaderna eller någon annan motion. (vädret verkar inte bli det bästa)

2009-01-23 @ 19:58:20
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jag klipper mig alltid var sjätte vecka. Men den här gången blev det efter bara tre veckor, eftersom jag inte stod ut.



Tror inte att det hade hjälpt om jag hade färgat stegvis. Färgen är tråkig helt enkelt. Om jag ska göra håret mörkare nån mer gång, då blir det svart i så fall.



Motion blir det nog ingen om det blir ruskväder. Då blir det bara bokläsning istället.



Ha en trevlig helg du också.

2009-01-23 @ 20:16:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0