Dagens Dagbok - Fredagen den 23 januari 2009 - Dagens Jobb.

Och så kom då fredagen, och veckans sista arbetsdag! Så skönt!


I dag så var jag också först den första halvan av dagen i grönsaksberedningsrummet och fixade alla grönsakerna tillsammans med några av mina kollegor.


Och sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet där jag hade hand om diskplockningen och grovdisken.


Vi serverade chili con carne i dag. Och vi hade även några bleck med sjömansbiff som vi också serverade. En liten salladsbuffé hade vi också.


Och vi var fulltalig personalstyrka även i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Jo, vi fick en underbart god typ cheesecake till eftermiddagskaffet i dag. Den smakade lite som glass med pepparkakskross på. Det var en av dom snälla kollegerna som hade gjort den.


Och sen blev klockan två, och vi fick gå hem och fira helg! :-)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jäklar, glömde nämna den mumsiga kakan i min blogg...jag som till och med tog två bitar! ;-)

2009-01-23 @ 20:26:50
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Men du skrev ju så mycket bättre om själva jobbet än vad jag gjorde! ;-) (Och jag tog faktiskt också två bitar!)

2009-01-23 @ 20:44:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0