Dagens Dagbok - Fredagen den 9 januari 2009 - Eftermiddagen. (Med ett fotografi).

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem även i dag. Och han hade även i dag varit ledig från jobbet hela dagen, på grund av arbetsbrist.


Vi tog en sväng till Centrum nästan direkt, och jag handlade en hel del matvaror till helgen.


Sen när vi kom hem så tog vi en fika och en pratstund.


Vid fyratiden sen så stack Jimmy iväg med bilen. Han ska ha bilen hela helgen, och åka upp till Norrtälje till en kompis föräldrars landställe. Dom är fem stycken som ska vara där i helgen.






Jag höll sen på här hemma och fixade och grejade med lite allt möjligt.


Vid femtiden sen så åt jag lite lätt middag i min ensamhet.


Och efter det så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn och boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0