Dagens Dagbok - Lördagen den 10 januari 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Men jag gick inte upp då. För jag kände mig inte riktigt bra när jag vaknade. Jag hade lite ont i huvudet, lite ont i magen, lite ont i halsen, var lite snorig, och kände mig väldigt, väldigt trött... Så jag stängde av larmet och somnade om i en timme till.


Vid halvniotiden så kände jag mig faktiskt lite bättre, så då gick jag upp. Duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen blev det förstås frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp redan klockan halvfem, och åkt iväg för att jobba i dag. Och Jimmy var inte heller hemma, för han åkte ju till Norrtälje i går med några kompisar, och kommer hem i morgon kväll.


Höll på här hemma en stund och fixade och grejade lite först. Sen efter det så satte jag mig i vardagsrummet med min dator och min bok. Läste ut boken "Solstorm" av Åsa Larsson, och började på hennes andra bok "Det blod som spillts".

Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt att du kunde sova bort det värsta och hoppas att du fortfarande mår bättre! Ha en trevlig kväll! Körslaget, yeah! :-D

2009-01-10 @ 15:14:18
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag har mått ungefär likadant som jag gjorde i morse, fast bättre. Jag har ganska så ont i huvudet, pyttelite ont i magen, samma i halsen, inte snorig nu, hängig och trött...



Har halvsuttit/halvlegat i soffan större delen av dagen och läst.



Borzko kom precis hem från jobbet, och sa att han har en sprängande huvudvärk, och känner sig trött och hängig...



Men Körslaget ska vi se! Får väl ha lite lägre volym bara! Och lite gott ska vi allt äta!



Ha en bra kväll du också. Kram! :-)

2009-01-10 @ 15:19:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Hoppas ni piggnar på er bägge två till i morgon, så det inte är början på influensan eller nåt likanade elände.. :-/

2009-01-10 @ 17:53:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, nej, och åter nej! Det är absolut inte någon början på någon influensa! Eller något liknande elände! ;-/

2009-01-10 @ 17:56:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0