Dagens Dagbok - Lördagen den 17 januari 2009 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy, och han gick då upp. Han åt frukost, och jag åt då lite lunch. Vi satt sen en stund i köket och fikade och pratade. Sen när vi var klara så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig framför datorn på sitt rum.


Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder med datorn.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han åt då lite sen lunch, och sen så tog vi en fika alla tre.


Sen så satte sig både Borzko och jag uppe i vardagsrummet med varsin bok. Jag läste ut boken: "Allt är bara bra, tack" av Moa Herngren först, och började sen på boken: "På spaning med Ann" av Ann Söderlund.


Vid fyratiden så åt vi alla tre middag. Och som oftast på lördagar, så blev det mat från vår lokala pizzeria på gatan. Jag åt en pastasallad med räkor, plus vitlöksdressing och pizzabröd till.


Sen vid halvsextiden så stack Jimmy iväg, mot centrum, mot tunnelbanan, och mot stan. Han skulle möta upp med några kompisar, och sen så skulle han ut och festa även i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0