Dagens Dagbok - Lördagen den 3 januari 2009 - Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp klockan nio och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund.


Sen så åkte Borzko iväg med sin lastbil, för att lämna den på jobbet, för den skulle genomgå någon reparation. Han tog sen buss hem, och gick sen direkt till Farstahallen för att träna.


Jimmy sov till klockan tolv, då gick han upp, och han åt frukost, och jag åt lunch. En fika och en pratstund blev det också. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning, och efter det så satte han sig vid sin dator på sitt rum.


Borzko kom hem från gymmet vid tvåtiden. Då stack han och Jimmy iväg en sväng till Centrum, för lite inköp på Systembolaget.


När dom kom hem igen så satt Jimmy återigen framför sin dator på sitt rum. Och Borzko satte sig i vardagsrummet och läste i sin bok.


Vid fyratiden så åt vi alla tre middag. Och som så ofta, så blev det mat från vår lokala pizzeria. Fast jag åt ingen pizza i dag, utan det blev en grekisk sallad med pasta i.


Sen vid halvsextiden så stack Jimmy iväg. Han skulle hem till en kompis först, och sen så skulle dom ut och festa i kväll, förmodligen på krogen.


Och vad har jag själv gjort hela dagen då? Ja, typ, ingenting... Eller jag har hållit på som vanligt: plockat och fixat med allt möjligt här hemma, varvat med datorstunder, varvat med bokläsning i boken: "Berätta inte för någon" av Harlan Coben.



Ingen blogglust har jag haft i dag... Men så blir det ibland... Jag bloggade ju sex inlägg i går, och hela tolv inlägg i förrgår... Så ni får hålla tillgodo med dom... ;-)

                           

Kommentarer
Postat av: Maria

Du hur gick det med nyårslöftet..mer hemlagat har det blivit någon hemlagad middag i år?? ;-)



Har du hittat någon träning....du har ju jättenära både til Sats o Friskis...såja inga undanflykter nu.



När man offentliggör sina nyårslöften så har vi bra kolla på dig :-)!!



Ha det bra

Kram

2009-01-03 @ 20:16:16
Postat av: Bim

---> Maria: Den här meningen har jag kopierat ur mina Nyårslöften:



"Och jag börjar inte förrän i vecka tre, måndagen den tolfte januari."



;-) Ha det så bra du också! Kram! ;-D

2009-01-03 @ 21:19:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria

Ursäkta att jag inte läste att ditt nya år startar vecka tre så nu har du några dagar på dig att ladda .....:-)!

2009-01-04 @ 22:43:18
Postat av: Bim

---> Maria: Hahaha! Helt okej! Du behöver inte ursäkta dig!



Men jag tyckte att jag var lite smart där, så jullovet hinner sluta, och den första halva arbetsveckan är slut. Lagom att börja då, i mitten av januari! :-)

2009-01-04 @ 22:54:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0