Dagens Dagbok - Måndagen den 12 januari 2009 - Dagens Jobb.

Skriver Dagens Jobb - Måndag i dag istället, för jag hade sån huvudvärk i går, så jag orkade inte ens blogga...


Jag var först i skalen den första halvan av dagen, och fixade grönsakerna. Sen den andra halvan av dagen så jobbade jag som försteman i stora matsalen.


Vi serverade spaghetti och köttfärssås. Och en stor salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka var vi. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Men det var en väldigt jobbig dag för mig, eftersom jag hade en fruktansvärd huvudvärk hela dagen...


Så det var otroligt skönt när klockan blev två, och jag fick åka hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0