Dagens Dagbok - Onsdagen den 31 december 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Borzko och jag fortsatte att sitta och i vardagsrummet och läsa i våra böcker under eftermiddagen.


Sen vid strax före fem, så gick vi till Centrum och mötte upp med mina föräldrar som kom dit med bussen.


Och så gick vi alla fyra till "KinaHörnet" i Centrum och åt middag. Vi åt alla fyra av Buffén. Jag tror jag tog om fyra gånger innan jag var nöjd. Mamma och Pappa drack rödvin, Borzko drack starköl, och jag drack mineralvatten. Efter maten så drack vi kaffe, och så åt vi friterad banan med glass till efterrätt.






Vi satt där i ungefär två timmar, till sjutiden. Och sen så gick vi alla fyra hem till mig och Borzko.


Satt sen uppe i vardagsrummet och åt en massa gott, drack en massa gott, pratade, skrattade, slötittade lite på teve, och hade det trevligt.


Klockan tolv så tittade vi förstås på alla utanför som sköt iväg raketer. Massor var det, och vi såg jättebra.


Vid halvettiden sen så skjutsade jag hem mina föräldrar till Örby. Och när jag sen kom hem igen, så gick Borzko och jag och la oss.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Det låter som en riktigt trevlig och lagom stillsam kväll! God Fortsättning!

2009-01-01 @ 16:16:47
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det var precis vad det var det! :-D



God Fortsättning till dig också! Kram!

2009-01-01 @ 16:21:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0