Dagens Dagbok - Söndagen den 11 januari 2009 - Eftermiddagen.

Eftermiddagen blev ungefär som förmiddagen. Jag höll på och fixade lite här hemma, och jag läste i min bok, och jag satt med min dator.


Vid halvtvåtiden så kom Borzko hem från gymmet. Då blev det en fika och en pratstund. Sen vid halvtretiden så stack han iväg igen. Och då åkte han hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jag fortsatte med samma slappande här hemma. Började på ännu en ny bok också, fjärde boken den här helgen! Nu blev det: "Allt är bara bra, tack" av Moa Herngren.


(Vad vet du egentligen om mig? Gör mitt Quiz!)

Kommentarer
Postat av: Snurran

...och när eller om jag får in någon dagbok idag vete fåglarna, Passagen strular som bara den just nu... :-(

2009-01-11 @ 20:57:25
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Det är så tråkigt när det strular... Jag får väl läsa den i morgon istället.

2009-01-11 @ 21:06:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0