Dagens Dagbok - Söndagen den 11 januari 2009 - Kvällen.

Och kvällen blev precis lika lugn som eftermiddagen och förmiddagen. Jag läste lite i min bok: "Allt är bara bra, tack" av Moa Herngren.


Men mest så satt jag med datorn i knäet. Jag fick ju en invite till Spotify, så jag satt mycket och höll på med det.


Så klart så blev det också bloggande, bloggläsning, och nyhetsläsning.


Huvudvärken satt i hela dagen, och blev också tyvärr lite värre framåt kvällen...


Jimmy kom hem från Norrtälje vid strax efter halvnio. Satte mig då inne på hans rum en stund och pratade.


Borzko har inte kommit hem från sin Mamma än, men han kommer nog snart.


Måndag i morgon tyvärr... :-(


(Skicka mig länkar till dina Playlists på Spotify!)


(Vad vet du egentligen om mig? Gör mitt Quiz!)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lycka till med starten av dina nyårslöften ....och ta en mjukstart och du inte riktigt är fit for fight!



Har nystartat min blogg med att de gånger jag skriver skall det bara vara positivt och med tips på något som du kan unna dig för att må bättre!

2009-01-12 @ 07:42:26
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Tack för ditt stöd! Och jag ska kolla in din nystartade blogg! :-)

2009-01-12 @ 16:04:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0