Dagens Dagbok - Tisdagen den 13 januari 2009 - Kvällen.

Efter middagen så höll jag på lite och plockade och fixade med lite allt möjligt. Men den mesta tiden gick åt vid datorn. Jag bloggade tretton stycken inlägg bland annat. ;-)


Vid sjutiden sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet. Och så tittade jag på resten, cirka en och en halv timme, av "Guldbaggegalan" från i går.


Sen när galan var slut, vid halvniotiden, så flyttade jag ner till köket igen, och satte mig med datorn igen. Nu blev det lite bloggläsning och nyhetsläsning.


En fika och en kvällsmacka blev det också, i köket med Jimmy.


Borzko jobbar sent i kväll, och är på väg hem nu.


Nu är klockan kvart över nio, och jag ska lämna datorn för i kväll, och ägna mig åt min bok istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kom och tänka på en sak. Bara en rolig grej liksom. :) Du har aldrig funderat på att istället för att ha en boksignering så kan du ha en bloggsignering. Vi kan trycka upp stora affischer med dig på som du kan skriva autografer på. Haha nejdå. ;) Men det skulle vara kul att få träffa dig och snacka med dig på riktigt. Du verkar ha bra åsikter om mycket saker men ändå kan du acceptera andras åsikter. Jag tycker du verkar vara en lätt person att prata med, och jag tror jag har rätt :) Du kanske kunde göra en videoblogg någon gång? :D det vore kul. Och juste, en fråga till haha jag och mina frågor alltså :P hur lång är du? Jag har alltid tänkt mig att du är ganska lång, typ över 1,70 jag skulle tippa på kanske 1,74. Jag har antagligen fel. Men det vore kul att veta bara, om du vill säga alltså :). Fortsätt som du gör, din blogg är underbar. Och jag ska försöka att kommentera mera, men det är svårt att hitta orden ibland.

2009-01-13 @ 21:45:46
Postat av: Emma

Jag kom och tänka på en sak. Bara en rolig grej liksom. :) Du har aldrig funderat på att istället för att ha en boksignering så kan du ha en bloggsignering. Vi kan trycka upp stora affischer med dig på som du kan skriva autografer på. Haha nejdå. ;) Men det skulle vara kul att få träffa dig och snacka med dig på riktigt. Du verkar ha bra åsikter om mycket saker men ändå kan du acceptera andras åsikter. Jag tycker du verkar vara en lätt person att prata med, och jag tror jag har rätt :) Du kanske kunde göra en videoblogg någon gång? :D det vore kul. Och juste, en fråga till haha jag och mina frågor alltså :P hur lång är du? Jag har alltid tänkt mig att du är ganska lång, typ över 1,70 jag skulle tippa på kanske 1,74. Jag har antagligen fel. Men det vore kul att veta bara, om du vill säga alltså :). Fortsätt som du gör, din blogg är underbar. Och jag ska försöka att kommentera mera, men det är svårt att hitta orden ibland.

2009-01-13 @ 21:46:45
Postat av: Robin

Hej! Fin blogg du har! titta gärna in på min blogg har precis startat den livetsomrobin.blogg.se ge gärna feedback!:D

2009-01-13 @ 22:07:24
URL: http://livetsomrobin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kul att du mår bättre.ta nu hand om dottern så hon kryar på sig.....kanske borde hon komma hem och bli ompysslad !!

2009-01-14 @ 07:18:10
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Känner ni er mindre motiverade till att blogga pga den dåliga statistiken? I min blogg har jag ett jättebra tips till er! Gå in och kolla.

2009-01-14 @ 08:46:07
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Emma: Hahaha! Bloggsignering! Det lät ju kul och annorlunda! ;-)



Men tack för dina ord om mig. Kul att du tycker att jag verkar vara en bra person! :-D



Videoblogga har jag faktiskt länge tänkt att börja med, men det har inte blivit av. Kanske snart framöver! :-)



Jag är 163 cm lång.



Fortsätt gärna att kommentera!

2009-01-14 @ 17:02:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Emma: Blogg.se strular ibland...

2009-01-14 @ 17:03:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Robin: Hej! Och Tack för berömmet. Kanske kollar in i din blogg sen.

2009-01-14 @ 17:04:37
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, skönt att må bättre nu.



Jag tror att Jenny blir lika bra ompysslad av Jocke, som hon skulle bli av mig! :-D

2009-01-14 @ 17:05:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> SaraChristina: Okej. Kanske kollar in.

2009-01-14 @ 17:06:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0