Dagens Dagbok - Torsdagen den 1 januari 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

När Borzko och jag var klara med all städning, så satte vi oss i vardagsrummet i varsin soffa. Fikade, pratade, och så läste vi i varsin bok.


Jimmy kom hem vid halvfyratiden. Han hade sovit över hos en kompis i natt, efter sitt nyårsfirande.


Vi åt middag vid fyratiden, och som så ofta, så blev det pizza från vår lokala pizzeria på gatan.


Efter middagen så fortsatte Borzko och jag att sitta uppe i vardagsrummet och läsa. Jimmy satt på sitt rum framför datorn.


Vid åttatiden så satte vi igång teven, och så tittade vi på "Parlamentet - tio år" på TV4. Jimmy kom också upp och tittade på det.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn igen. Borzko gick och la sig vid halvtiotiden, för han ska upp tidigt och jobba i morgon.


Jag satte igång en dvd-film, det blev filmen "Twilight". Efter filmen var slut så läste jag ut boken som jag höll på med. Och sen så satt jag med datorn  resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0