Dagens Planer, söndagen den 25 januari 2009.


Det är här dagens planer i dag, söndagen den 25 januari.

På förmiddagen så kommer jag bara att vara hemma, och jag kommer att varva tre saker som jag nästan alltid gör: plockande och fixande med allt möjligt här hemma, och bokläsning, och datorstunder.

Borzko ska gå till Farstahallen och träna.

Jimmy skulle sova till elva, sen så skulle han gå upp och göra sig i ordning, och äta frukost.

Vid tolvtiden så kommer mina föräldrar hit. Då fikar vi och pratar lite. Sen så ska vi gå på en lägenhetsvisning som är mellan ett och halvtvå. Det är en lägenhet här i Farsta som dom är lite intresserade av.

Sen så vet jag inte om mina föräldrar stannar kvar här en stund, eller om dom åker hem direkt efter visningen.

För sen klockan fem, så ska vi på middag hos Jenny och Jocke i Tumba. Och Jenny skulle ringa till sin Mormor och Morfar nu på förmiddagen och fråga om dom också ville följa med.

Så det blir en, (för mig), ganska så aktiv dag. Lägger väl in bilder sen i kväll när jag kommer hem från Jenny och Jocke. Och hinner och orkar jag det inte det då, så blir det i morgon.

Vad ska ni göra i dag?
Ha en trevlig söndag vad ni än gör.


Kommentarer
Postat av: fågeln fenix

Bra att du kommer ut lite och gör lite utanför hemmets väggar! Det är lite för lätt att fly in i böcker och för att inte tala om datorns värld.

2009-01-25 @ 09:58:23
Postat av: Bim

---> Fågeln Fenix: Jag trivs faktiskt väldigt bra i böckernas och datorns värld. Och jag känner inte att jag flyr dit på något sätt. Men självklart så är det väl bra att göra saker utanför hemmet också.

2009-01-25 @ 10:04:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Jasså, vill inte dina föräldrar ha den nybyggda lägenheten som de väntar(de) på?

2009-01-25 @ 19:22:16
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jo, det vill dom, egentligen. Men det händer liksom ingenting... Ingen kan säga när dom ska sätta igång och bygga. Frågan är om det över huvud taget blir av... Så nu försöker syrran och jag peppa dom att köpa någonting NU!

2009-01-25 @ 21:34:02
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0