I dag så kunde jag ha gått på tre stycken fester! ;-)


Ja, jag som nästan aldrig gör någonting, som jämt är hemma, och aldrig går på fester, är bjuden på tre olika fester i dag! ;-D

Först så är det ju då så klart min Pappas 85-årsdagsfirande. Och det är ju det som jag kommer att göra i dag. (Kolla blogginlägget nedanför.)

Sen så är jag bjuden på fest hos en gammal kompis från skoltiden. Hon fyller 45 år och ska ha en fest i kväll för familj, släkt, vänner, jobbarkompisar, och så har hon också bjudit in en hel del vänner från förr. Bland annat mig då. Och också en av mina absoluta "bästisar" sen skoltiden.

Och slutligen så är jag ju bjuden på festen som Spotlife anordnar, eftersom jag tillhör deras nätverk. Förutom jag själv så ingår det ett fyrtiotal andra i Spotlife. Bland annat: Blondinbella, Storstadspojken, Gaybloggen, Tyskungen, Pontus Ströbaek, Junitjej, Mumari, och ett trettiotal andra. På den festen så fick man ta med sig en person, och hade jag gått på den så hade jag tagit med mig Jenny. Men hon hade ju inte kunnat gå på den i alla fall, eftersom hon jobbar i dag, och inte kan gå på sin Morfars fest.

Men min kära Pappas 85-årsdagsfirande går ju före både gamla kompisars 45-årsfirande och även Spotlife-fest med kändisbloggare! ;-D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Typsikt att allt ska vara på samma dag. Men du gör rätt i att åka och fira din pappa :)



Kram

2009-01-31 @ 11:44:14
Postat av: Johanna

Det är precis så det ska vara. Ens föräldrer är ju viktigare än mycket annat!!!



:) du kan väl gratta din pappa ifrån en av dina trogna bloggläsare också:)



Kram:)

2009-01-31 @ 11:52:12
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: klotsnygg

Oj vad du festar :). Spännande med spotify. Kul blogg jag kommer igen!

Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, för mig så var det liksom inget svårt val. Jag är ju ingen festmänniska precis. Umgås ju helst med familjen bara.

2009-02-01 @ 09:39:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Johanna: Jo, man ska vara rädd om sina gamla föräldrar... En vacker dag så har man ju inte varandra längre... Så är det ju tyvärr... Livets gång...

2009-02-01 @ 09:42:37
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Klotsnygg: Hahaha! Jag festar typ aldrig!



Ja, kul med både Spotify och Spotlife! ;-)



Kul att du gillade min blogg!

2009-02-01 @ 09:48:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0