Och inte min dag heller... ;-/


Först så skrev Jenny det här inlägget: "oups...".

Sen så skrev hon det här inlägget: "Inte min dag i dag?".

Och jag kan ju definitivt säga, att det är inte min dag heller i dag...

För för en stund sen, så skulle jag sträcka mig efter mobilen, när Jenny ringde... Och då råkade jag slå omkull mitt proppfulla kaffeglas med fyra deciliter kaffe i... Ut över hela bordet... Och över hela duken... Och ner på två av stolsdynorna... Och ut över hela golvet...

Både Jimmy och Borzko hjälpte mig, snällt nog, att röja upp. Och nu ligger duken, och båda stolsdynorna, plus badrumsmattan (som fick kaffe på sig när jag bar in dynorna), i tvättmaskinen. Och jag sitter här med ett nytt, stort, fullt glas med kaffe, och är väldigt försiktig...

Nu efteråt så grämer jag mig mest över att jag inte fotograferade eländet! ;-) För det är ju faktiskt så, att: "Every moment is a blog moment!" ;-D

Kommentarer
Postat av: Zanna

Ojdå, surt sånt är! Men du skulle se vad jag gjorde idag, sån klant är jag! Jag skulle ta ned burken/lådan med tvättmedel & slant självklart med handen & fick ca 2 kg tvättmedel över hela mitt sovrum!! Gah! Inte nog med det, jag släpade fram dammsugaren & tänka suga upp skiten, utan en tanke på att man alltid ska ta det värsta med sopborste först.. Vad ser jag när jag dammsugit klart? Jo, all skit har ju kommit ut på baksidan & spridit sig runt i andra delen av sovrummet!!! Så nu har jag en irriterande tvättmedelsdoft & ett tunt lager tvättmedel i hela sovrummet som inte går bort.. Har städat ett antal gånger, men det blir fettigt liksom & måste torkar, skrurar fler ggr! & dammsugaren ska inte användas mer, den är totalt full med tvättmedel som blåses ut på andra sidan så fort den sätts på.. hahah, det är klantigt!!! ;)

2009-01-28 @ 18:40:33
URL: http://nizzemedz.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Zanna: Oj! Ditt missöde var ju faktiskt mycket värre än mitt då! Mitt var ju lätt att få bort i alla fall. Stackars dig... ;-/

2009-01-28 @ 20:10:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0