Dagens Dagbok – Fredagen den 31 juli 2009 – Eftermiddagen.

Eftermiddagen tillbringades hemma. Lite nytta gjorde jag, dom vanliga hushållsbestyren. Men mest så satt jag bara och tog det lugnt på balkongen. Läste mest i boken, och varvade med datorstunder.

 

Det var rätt så soligt större delen av eftermiddagen. Men en hel del moln var det också. Och det kom också en kort men häftig regnskur.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Då åt vi middag tillsammans. Och sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och han satte sig sen på sitt rum framför datorn.

 

Jag satte mig en stund till på balkongen, och läste ut min bok ”Terror” av Håkan Östlundh. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Haha, hur många sidor var det egentligen i den boken, fyra, eller? Du började ju på den typ i går kväll? :-D Otroligt!

2009-07-31 @ 20:24:25
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Hahaha! Nej, lite mer än fyra var det nog allt! Typ trehundrafemtio! Men svenska kriminalromaner är ju oftast väldigt lättlästa och snabblästa tycker jag! Och jag gör ju faktiskt inte så mycket annat än läser nuförtiden! Jag läser ju knappt ens några bloggar! Och ingen teve! Och inga promenader! ;-)

2009-07-31 @ 22:13:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0