Dagens Dagbok – Måndagen den 20 juli 2009 – Kvällen.

 

Jag satt sen i kvällssolen på balkongen, med boken och datorn, fram till sjutiden. Då försvann solen bakom huset framför, och jag flyttade in i vardagsrummet istället.

 

Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på ”Lotta på Liseberg” på TV4. Stängde sen av teven när det var slut, och fortsatte att läsa i min bok, och läste så småningom ut den också. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.

 

Borzko kom hem vid halvtiotiden. Men han hade inte jobbat så länge i kväll, utan han hade åkt direkt från jobbet till Söderstadion, för att se Hammarby spela fotboll. Middag hade han förstås ätit ute i dag, så han duschade bara och gjorde sig i ordning när han kom hem. Sen så blev det lite bokläsning även för honom.

 

Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0