Dagens Dagbok – Onsdagen den 22 juli 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Jag satt sen på vår övre balkong och njöt av eftermiddagen. Det var lite växlande sol och moln, men varmt och skönt hela tiden. Jag läste i min bok, och varvade lite med datorstunder.

 

Middag åt jag vid fyratiden, och sen så fortsatte jag som tidigare, och satt kvar där till halvsjutiden.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsjutiden i dag. Han åt då middag och jag tog en fika och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och resten av kvällen så satt han på sitt rum framför datorn.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden i dag. Han åt då middag, och precis som med Jimmy tidigare, så tog jag en fika och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig tillsammans med mig i vardagsrummet, och läste i sin bok.

 

Jag läste ut boken: ”Höstoffer” av Mons Kallentoft, och började på boken: ”Mord i Skärhamn” av Ramona Fransson.

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej. Jag läser varje dag både din och Jennys blogg och såg att en av tjejerna som hon är på semester med hade skadat armen. Blir självklart lite nyfiken på vad som har hänt, och jag antar att du vet. Är det något som går att berätta på bloggen utan att någon tar illa upp? :) Jag förstår förstås om du inte får/vill/kan skriva det.



Ha en trevlig dag i solen som jag hoppas att du också har!

2009-07-23 @ 08:55:36
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Det är helt okej att du är nyfiken, det skulle jag också vara om jag var du. Jag tar inte illa upp att du frågar, men däremot så vill jag inte berätta. Hade det varit Jenny som det gällde, då hade det varit en annan sak. Men eftersom jag inte vet vad Erika vill, så vill jag inte skriva om det här. Jag antar att Jenny kanske berättar allt senare, när dom kommer hem. Annars så får du fråga henne sen, om hon vill säga. Men jag kan i alla fall säga att det är ingen större fara med Erika, och att hon mår rätt så okej.



Ha en trevlig dag du i solen, själv så har jag ingen sol här...

2009-07-23 @ 09:27:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du läst Twilightböckerna? :)

2009-07-23 @ 12:54:14
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Jag har läst dom två första böckerna. Här är min recension på den första: http://bim.blogg.se/2008/november/om-jag-kunde-dromma-twilight-av-stephenie.html. Och här är min recension på den andra: http://bim.blogg.se/2008/december/nar-jag-hor-din-rost-new-moon-av-stepheni.html. Den tredje har ju nyligen kommit ut i pocket, så jag ska snart skicka efter den också.

2009-07-23 @ 13:27:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0