Dagens Dagbok – Tisdagen den 21 juli 2009 – Eftermiddagen.

 

När jag kom hem, vid ettiden, så blev det sämre väder. Mer moln, och även ett par korta regnskurar. Så jag hade nog tur under min promenad på förmiddagen.

 

Jag höll på här hemma med lite diverse hushållsarbete under eftermiddagen, och varvade med stunder vid datorn som vanligt.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden i dag, och då åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning, och efter det så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Jag satte mig på balkongen och började att läsa i en ny bok: ”Höstoffer” av Mons Kallentoft.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0