Dagens Dagbok – Lördagen den 20 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Klockan nio så gick Borzko upp, och genomgick sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost, fika, och en pratstund för oss båda två.

 

Vid tiotiden sen så stack Borzko iväg till gymmet för att träna. Farstahallen var stängd i dag, och det var också Högdalshallen. Så han åkte till gymmet i Eriksdalshallen i dag.

 

Jag funderade på om jag skulle ta mig en promenad, men det såg ut att börja regna när som helst, så jag satte mig och läste i stället. Jag läste ut boken: ”Huset med den blinda glasverandan” av Herbjörg Wassmo. Och sen så satt jag med datorn och läste bloggar och nyheter.

 

Inget regn kom under förmiddagen. Det var mest mulet, men solen tittade faktiskt fram ibland. Men jag var lite lat, och höll mig inne ändå.

 

Vid ettiden sen så kom Borzko hem från gymmet. Vi åt då lite lätt lunch tillsammans, och en fika blev det också.

 



  Snart sticker vi iväg mot Heron City i Kungens Kurva för ett biobesök! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0