Dagens Dagbok – Måndagen den 15 juni 2009 – Eftermiddagen.

Veckostädningen, som jag skrev om i morgonens och förmiddagens inlägg, fortsatte Borzko och jag med sen en bit in på eftermiddagen.

 

Sen vid tvåtiden, så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Jag hade, som vanligt, tänkt mig en promenad. Men, som vanligt, så kom jag inte iväg på någon… :-(

 

Cirka tio grader… blåsigt… duggregn… mörkt, grått, ruggigt… :-(

 

Jag höll på med mina vanliga tre sysslor: allmänna hushållsbestyr här hemma, sittandes med datorn, och läsning i min bok. Läste också ut boken: ”Dyrbar kärlek” av Ramona Fransson.

 

Vid femtiden så kom Borzko hem från gymmet, och då blev det middag, fika, och en pratstund.

 

Sen så satte vi oss båda två och läste. Jag började i en ny bok: ”Dubbla slag” av Malin Persson Giolito.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0