Dagens Dagbok – Måndagen den 15 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Vid niotiden så vaknade både Borzko och Jimmy, och dom gick då båda två upp, och genomgick sina morgonbestyr.

 

Frukost blev det sen för oss alla tre.

 

Borzko hade sin veckans lediga dag i dag, så han skulle vara hemma hela dagen.

 

Jimmy skulle jobba i dag, men mellan tolv på dagen till nio på kvällen.

 

Vid tiotiden så gick Jimmy och jag iväg till centrum. Först så gick vi till Synoptik där jag hämtade ut mina nya glasögon. Ett eget inlägg kommer om dom senare. Sen så gick vi till Onoff där Jimmy köpte ett nytt minneskort.

 

När vi kom hem igen så satt Jimmy vid datorn en stund. Och sen så stack han iväg till jobbet vid strax efter elva.

 

Borzko och jag hjälptes åt med veckostädningen. Dammsugning, torkning av golv, skurande av toalett och badrum, lite städning på båda balkongerna och uteplatsen, byte och tvätt av handdukar, det var det vi gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0