Dagens Dagbok – Måndagen den 29 juni 2009 – Kvällen.

Jag fortsatte att sitta på balkongen och läsa i min bok, och varva med datorstunder.

 

Borzko kom hem från gymmet vid sjutiden, och då gjorde han mig sällskap på balkongen tillsammans med sin bok.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Vid åttatiden så gick jag in från balkongen, och satte mig i vardagsrummet, och så tittade och lyssnade jag på: ”Lotta på Liseberg” på TV4.

 

Borzko satt i sovrummet och tittade på någon fotbollsmatch.

 

Och Jimmy satt på sitt rum, framför datorn.

 

Efter att allsångsprogrammet var slut, så återgick jag till att läsa i min bok.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du får en till underbar varm dag! .kanske du besöker något annat ställe än Farstabadet

2009-06-30 @ 12:05:24
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, det blev fyra underbara timmar på badet. Men det blev Farstastrandsbadet i dag också. I sällskap med Borzko under hela tiden, min pappa under nästan hela tiden, och Jimmy i en timme.

2009-06-30 @ 14:47:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0