Dagens Dagbok – Onsdagen den 17 juni 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

Vid halvfemtiden sen så tog jag bilen och så åkte jag hem till min syster Anette i Sätra. Vi skulle träffas för att göra upp allt det ekonomiska efter vår gemensamma studentfest för Jenny och Mathias.

 

Vi satte oss ute i solskenet och fikade och pratade. Och så satt vi i ungefär två och en halv timme. Vid halvåttatiden sen så åkte jag hem igen.

 

Kom hem vid åttatiden. Och nästan precis samtidigt så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och jag tog en fika, och en pratstund. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid niotiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko satt och läste i sin bok. Och jag varvade bokläsning med sittandes med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0