Dagens Dagbok – Onsdagen den 24 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).

Mobilen larmade även i morse klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn. Efter det så packade jag min badväska, och så åkte jag iväg mot stranden vid kvart över nio.

 

Borzko hade gått upp klockan halvfem, och Jimmy hade gått upp klockan fem, och åkt iväg till sina respektive jobb.

 

Strålande sol, klarblå himmel, jättevarmt i luften, men en aning mer blåst idag med lite kallare vind.

 

 

Jag solade för mig själv mellan halvtio och halvelva. Sen vid halvelvatiden så kom min mamma dit. Pappa var inte med i dag, för han hade annat för sig.

 

Mamma och jag satt sen och solade, pratade, och fikade till framåt tolvtiden.

 

 

Vi åkte sen därifrån vid tolvtiden, och hem till min mamma. Efter att hon hade lämnat sina grejer, och bytt om, så gick vi till centrum för att mamma skulle shoppa lite.

 

Hon köpte lite grejer på Lindex, Åhléns, och Lagerhaus. Och efter det gick vi till Synoptik där vi båda två fixade till våra glasögon lite. Mina nya glasögon satt lite hårt, både på näsan och bakom öronen, så det har dom fixat till nu.

 

Sen så gick jag med min mamma hem igen, lämnade av henne, och så åkte jag hem, och kom hem vid tvåtiden.

 

När jag kom hem så tog jag med mig datorn och boken, och så satte jag mig i skuggan på den övre balkongen.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Trivs du annars med dina nya glasögon?

2009-06-24 @ 19:38:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag trivs jättebra med dom. Men jag har inte riktigt vant mig vid dom än. Det tar ju ett tag.

2009-06-25 @ 00:42:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0