Dagens Dagbok – Söndagen den 21 juni 2009 – Kvällen.

Jag satt kvar ute på den övre balkongen, till framåt sjutiden, då solen försvann bakom huset framför. Läste ut boken: ”Dykaren” av Håkan Östlundh. (Recension finns i separat inlägg).

 

Flyttade in till vardagsrummet vid sjutiden, och då satte jag igång en dvd-film: ”27 Dresses”. (Recension finns i separat inlägg).

 

Vid niotiden var filmen slut, och då satte jag mig med datorn en stund, och läste bloggar och nyheter.

 

Sen så började jag att läsa i en ny bok: ”Sängläge” av Sarah Bilston.

 

Vid elvatiden så kom Borzko hem från sin mamma.

 

Jimmy har inte kommit hem från jobbet än, nu när klockan är kvart i tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0