Dagens Dagbok – Torsdagen den 25 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).

I morse så larmade mobilen klockan sju. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen. Sen så blev det packning av strandväskan, och lite allmänt plockande här hemma. Och vid kvart över nio sen så tog jag bilen och körde till badet, för femte dagen i rad nu.

 

 

Sen så låg jag och solade, och lyssnade på min ljudbok i ungefär en och en halv timme.

 

Vid elvatiden sen så kom både min mamma och min pappa dit. Och sen så satt vi och pratade, solade, fikade, lunchade, åt glass, och bara njöt av den underbara värmen.

 

 

Vid halvtvåtiden, när jag hade varit i solen i fyra timmar, så tyckte jag att det fick räcka, så då gick vi alla tre hem. Dom till sig, och jag till mig.

 

När jag kom hem så tog jag med mig min dator, och min bok, och så satte jag mig i skuggan på den övre balkongen.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Få se om det går att kommentera nu, jag försökte tidigare idag, men det var omöjligt.. :-/ Ville bara säga att det såg jättemysigt ut och att det är roligt att även dina förädrar kommer ner tilll stranden, dit skulle jag aldrig få mina... :-/

2009-06-25 @ 19:40:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jaså!? Har det krånglat!? Det har jag inte märkt när jag har svarat på kommentarer.



Ja, det är så mysigt att mina föräldrar också kommer till stranden ibland. Varför skulle inte dina komma dit?

2009-06-25 @ 20:03:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

De är helt enkelt inga "stranden-människor"

2009-06-25 @ 22:21:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Okej. Det var väl annorlunda när du och din bror var små förmodar jag.

2009-06-25 @ 22:26:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0