Godaste yoghurten just nu tycker jag.



Det här är den absolut godaste yoghurten just nu tycker jag: Yoggi Mini - passionsfrukt/persika/vanilj. Jag gillar i och för sig alla Yoggi Mini, men den här är min favorit just nu. Alla Yoggi Mini innehåller bara cirka 35 kcal per 100 gr, och det tycker jag är bra.

Till yoghurten så varierar jag just nu mellan att bryta ner två skivor Wasa Sport Plus Fullkornsknäckebröd, eller så har jag i några skedar med Frebaco Müsli Lätt.

         

250 gram yoghurt + 2 skivor knäckebröd ELLER 30 gram müsli = 200 kcal. Ett perfekt mål, som innehåller lite kalorier, men är nyttigt, och som man blir mätt på, och som är jättegott. Passar till både frukost, lätt lunch, mellanmål, eller kvällsmål.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0