Lite nya kategorier här i bloggen.


Tänkte bara nämna här att jag har gjort två nya kategorier här i bloggen.

Först så har jag gjort kategorin: "Musik - Dagens Låt - 2 – 090602------>" som kommer att ta vid efter kategorin: "Musik - Dagens Låt - 1 – 081202-090601".

I Dagens Låt - 1 ligger minst en låt, ofta fler, varje dag i ett halvår. I Dagens Låt - 2 kommer jag bara att lägga in låtar lite ibland när jag känner för det.

Sen så har jag gjort en kategori som heter "Kör för alla!". Och så har jag flyttat alla inlägg som handlar om min kör "Kör för alla" och Caroline af Ugglas. Förut så låg inläggen om kören i kategorin: "Musik, Teve, Radio, Film, m.m.", men nu så ligger dom alltså i en egen kategori "Kör för alla!". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0