Dagens Dagbok - Lördagen den 21 mars 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. En fika och lite nyhetsläsning i datorn blev det sen. Borzko sov till nio, och sen gick han upp och genomgick sina morgonbestyr. Vi åt sen frukost tillsammans och tog en fika och en pratstund.


Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Själv så funderade jag på en promenad. Men jag hade ingen större lust att gå ut och gå, däremot så hade jag lite lust att städa/fixa/plocka/pula/dona/rensa/greja/ här hemma med lite alla möjliga och omöjliga hushållssysslor. Så jag höll på med det hela förmiddagen.


Jimmy vaknade och gick upp vid elvatiden. Tog en fika och en pratstund med honom då när han åt frukost. Sen efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig framför datorn på sitt rum.


Jag fortsatte med mitt fixande här hemma. Varvade även med lite datorstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0