Dagens Dagbok - Måndagen den 2 mars 2009 - Kvällen.

Och så satte då "Kör för alla!" igång klockan halvsju. Vi var lika många som vanligt, ungefär sexhundra. Och det var lika roligt som vanligt. Vi sjöng sånger från gångerna tidigare, plus en ny låt för i dag: "Ziggy Stardust" med David Bowie.


Vid kvart i åtta så var det slut. Syrran tog sin bil och åkte hem till Sätra. Och jag tog tunnelbanan hem till Farsta. Kom hem vid halvniotiden. Både Borzko och Jimmy var hemma då.


En pratstund med dom blev det så klart. Och sen så satt jag resten av kvällen med datorn.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hade huvudvärken försvunnit tills igår? Skönt att du inte behövde missa kören.

2009-03-03 @ 11:00:22
Postat av: Anna

betalar jimmy för att fortfrande bo hos er?

2009-03-03 @ 17:52:37
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag hade lite ont i huvudet i går också. Men ingenting jämfört med i söndags. Ja, kören missar jag inte gärna! ;-)

2009-03-03 @ 18:41:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, det gör han.

2009-03-03 @ 18:42:02
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0