Dagens Dagbok - Måndagen den 30 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag i dag. Och Jimmy var ledig på grund av arbetsbrist. Dom hade tillsammans tagit hand om veckostädningen i dag.


Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt även en stund vid datorn.


Vid fyratiden sen så åt vi alla tre middag tillsammans. Och efter det så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg till "Kör för alla!".


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej, jag skrev en kommentar i Jennys blogg imorse och undrar om du kanske har något svar? Det var angående vad jag gissar är ett program, som Jenny använder när hon fotar. Vet du något om det, eller om det ens är ett program? Kommentaren är i senaste inlägget som #2. Tack!

2009-03-30 @ 17:49:58
Postat av: Bim

---> Malin: Nikon Coolpix S 210 är Jennys kamera, och jag har en likadan. Sen så har hon en Nikon D 40 också, men det har inte jag.

2009-03-30 @ 21:05:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha okej! Kul att man är med i svängarna ;) Haha, tack för svaret!

2009-03-31 @ 18:53:25
Postat av: Bim

---> Malin: ;-D

2009-03-31 @ 18:59:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0