Dagens Dagbok - Måndagen den 9 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig från jobbet på grund av arbetsbrist i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen efter det så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och satt även lite vid datorn.


Vid halvfyratiden sen så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Efter det så gjorde jag mig i ordning. Och vid halvfemtiden så stack jag iväg mot Centrum och mot Tunnelbanan för att åka in till Skanstull och möta upp med min syster Anette där.


Vi promenerade bort till Frans Schartaus Gymnasiums Aula, och satte oss sen och väntade på att "Kör för alla!" skulle börja. Våra favoritplatser längst fram fick vi i dag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0