Dagens Dagbok - Onsdagen den 11 mars 2009 - Kvällen.

Och kvällen blev, som nästan alltid, lugn och skön.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.


Jag satt större delen av kvällen inne på Jimmys rum. Och delade min tid mellan datorstunder, och läsning i en ny bok: "14 år till salu" av Caroline Engvall.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart i nio. Middag hade han redan ätit, så det blev bara en dusch för honom när han kom hem.


En kvällsfika blev det också vid niotiden.

Kommentarer
Postat av: Malin

Är boken "14 år till salu" bra? Har för mig att det var den som mamma fick av mig i julklapp för att jag ville läsa den (man får ju inte vara dum i sitt val av presenter!). Men känner inte att jag varken har tid eller ork till att börja på en bok som har en seg början. Jag har precis läst ut "När ingen annan ser" och den var jättebra!

2009-03-12 @ 12:35:52
URL: http://mizze.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Malin: Hahaha! Smart att köpa böcker som du själv vill läsa! ;-)



"14 år till salu" är bra. Men jag har inte hunnit så långt än. Men den är inte seg, och väldigt lättläst.



Ska läsa "När ingen annan ser" nån gång också.

2009-03-12 @ 20:21:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0