Dagens Dagbok - Söndagen den 29 mars 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, sommartid. Vi ställde om alla klockor i går kväll/natt innan vi somnade, så egentligen så var ju klockan faktiskt bara halvsju när jag vaknade.


Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen blev det ett stort glas kaffe tillsammans med lite nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp vid niotiden och genomgick då sina morgonbestyr. Efter att han var klar så åt vi frukost tillsammans, fikade, och hade en pratstund.


Sen när vi var klara så gick Borzko iväg även i dag till Farstahallen för att träna. Själv så funderade jag på ge mig iväg ut på en promenad. Men latmasken vann även i dag över hurtbullen, så jag bestämde mig för en innedag med mycket nöje och lite nytta.


Började med att hålla med lite allmänna hushållsgöromål här hemma. Sen så satte jag mig vid datorn med texter och låtar från "Kör för alla!" och så satt jag och tränade och sjöng ganska så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0