Dagens Dagbok - Söndagen den 8 mars 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med åtta fotografier).


Jag, Borzko, och Jimmy kom fram till Tumba vid halvfyratiden. Jenny och Jocke höll då på med middagen, och vi andra tre hjälpte till.


Sen så åt vi vid fyratiden. Det blev Jennys jättegoda pasta med tagliatelle.









Och efteråt så fikade vi och drack Jennys jättegoda smoothies.





Diskade efter middagen gjorde jag förstås som vanligt.





Jag matade också fiskarna i deras fina akvarium.







Och här vet jag inte riktigt vad jag håller på med! ;-D





Men här så bad jag Borzko att ta ett kort på Jocke, Jimmy, mig, och Jenny i våra fina nya Metallica-tröjor! :-) Visst är vi väl tjusiga!?





Vi åkte sen hem redan vid sextiden, och kom hem vid halvsjutiden. Borzko gick sen och la sig för att sova redan vid sjutiden, för han ska gå upp klockan två i natt för att jobba.


Jag tog med mig min dator, och så satte jag mig i Jimmys rum. Vi satt med varsin dator, pratade, och lyssnade på musik. På Metallica så klart! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0