Dagens Dagbok - Tisdagen den 10 mars 2009 - Arbetsdagen.

Jobbade som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om förmiddagsdisken. Efter det så jobbade jag som tredjeman i diskrummet. Och slutligen så dukade jag fram mellanmålet.


I dag så serverade vi fiskpanetter, kokt potatis, och filsås. Och vår salladsbuffé förstås som vanligt. Vi hade även några bleck med köttbullar som vi serverade som rest.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Efter jobbet så stannade vi alla kvar i cirka en halvtimme och hade ett litet personalmöte, för husmor ville informera om en del ändringar som kommer framöver.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Var det ett bra möte? Hon "infade" mig i går på vägen hem så att jag också skulle veta.

2009-03-10 @ 21:16:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det var ett bra, men kort, möte! Bra att du också har fått informationen då.

2009-03-10 @ 21:21:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0