Dagens Dagbok - Tisdagen den 17 mars 2009 - Eftermiddagen. (Med fyra fotografier)


I dag så åkte jag inte hem direkt efter jobbet. Utan jag åkte till Älvsjö Station och mötte upp med Jenny där, som kom med pendeltåget från Tumba.


Vi åkte sen till Kungens Kurva och till IKEA. Vi började med att gå och fika.





Jag tog en caffe latte.





Efter det så gick vi runt om på IKEA och tittade på en massa olika grejer. Jag tittade bland annat på köksstolarna som jag är intresserad av att köpa. Det blir nog dom vita med svart mönster så småningom.





Några smågrejer köpte jag i alla fall på IKEA. Bilder på det kommer senare.


Sen så åkte vi bort till Heron City och gick in på Media Markt. Jenny tittade på lite olika grejer där, men det blev ingenting köpt där.


Efter det så åkte vi bort till Kungens Kurva igen, och så väntade vi in Jocke som kom dit med bussen.


Vi gick sen alla tre till Expert där Jenny och Jocke fixade digitalteveabonnemang på Comhem och en inspelningsbar digitalbox.


Vi har ju digitalteveabonnemang sen förut, men jag nytecknade mitt abonnemang och så skaffade jag också en ny inspelningsbar digitalbox.


Sen när vi var klara så åkte vi först till Farsta och hämtade upp Jimmy, och sen så åkte vi alla fyra till Tumba.


Vi köpte med oss middagsmat från McDonalds på vägen, som vi åt när vi kom hem till Jenny och Jocke.


Efter maten så blev det en fika också.


Jimmy hjälpte till med att hänga upp kökslampan och hallampan som Jenny hade köpt. Och Jocke installerade deras digitalbox.


Satt sen och pratade till framåt halvniotiden.





Sen så åkte jag, Jimmy och Jenny därifrån. Åkte först till McDonalds i Västberga där vi släppte av Jenny som skulle jobba ett nattpass mellan tio på kvällen och sju på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Det är fan pinsamt hur ofta ni äter på donken

2009-03-18 @ 21:34:05
Postat av: Bim

---> Staffan: Pinsamt? Varför? Förstår inte alls vad du menar!

2009-03-19 @ 16:58:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0