Dagens Dagbok - Torsdagen den 12 mars 2009 - Kvällen.

När Jimmy och jag kom hem till Farsta igen, vid halvåttatiden, så släppte han bara av mig, och så stack han iväg hem till en kompis för att hjälpa honom med en grej.


Jag höll på med fixade med lite allmänna hushållsgöromål här hemma en stund först. Och så småningom så satte jag mig i köket med datorn.


Snart ska jag väl ta och lämna datorn, och läsa lite i min bok en stund i stället.


Borzko jobbar sent i dag, och trodde han skulle komma ungefär vid tiotiden.


Jimmy vet jag inte när han kommer hem.




Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D Och inte vilken fredag som helst! Utan fredagen den trettonde mars! Jennys 19-årsdag! Glöm inte bort att gratulera henne! Här är länk till hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni får kul på storkalaset på lördag! jag ska också kalasa, mamma fyller 60 och jag ska ÄNTLIGEN träffa henne, har inte gjort det sen innan jul och längtar jättemycket (det är tur att det finns telefoner.

2009-03-13 @ 11:03:39
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Ha det så himla treviligt då! Förstår att du längtar efter din Mamma om du inte har träffat henne på så länge! :-)

2009-03-13 @ 16:07:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0