Dagens Dagbok - Torsdagen den 19 mars 2009 - Kvällen.

Jag satte mig sen och läste i boken: "Islekar" av Liselott Willén. Och jag läste också ut den, och bloggade om den.


Vid sjutiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och Jimmy och jag tog en fika och en kvällsmacka samtidigt. Och så satt vi i köket sen en bra stund och pratade.


Borzko duschade sen och gjorde sig i ordning. Och sen så tittade han på lite sport på teve.


Jimmy satte sig återigen vid datorn.


Och jag började att läsa i en ny bok: "Rannsakan" av Michael Hjalmarsson.


Och i morgon så är det då äntligen fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Bara så du vet så skjutsar Rolle mig till jobbet i morgon..brukar ju bli någon minut senare då ;-)

2009-03-19 @ 21:29:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! Bra att du meddelar det! Annars kanske vi blir lite oroliga när du inte kommer som vanligt! ;-)

2009-03-19 @ 21:32:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja imorgon är det fredag ;)



Jag har inte försvunnit (även om det kanske verkat som så). Har bara inte mått så bra, varit lite deppig och inte orkat vara på internet så mycket. Sedan följde jag med min sambo på jobb till en annan stad och internet fungerade inte på rummet (har varit utan internet hela veckan).



Hoppas att allt är bra med dig.



Kramar

2009-03-19 @ 22:02:19
Postat av: Bim

---> Josefin: Hej! Jag har faktiskt saknat dina kommentarer här! Man blir ju nästan lite orolig när du inte hör av dig! ;-D Tråkigt att du inte har mått så bra. Hoppas att du kommer att må bättre och vara gladare nu framöver. Ha en riktigt trevlig helg nu! Kram på dig! :-)

2009-03-20 @ 16:53:27
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skönt att höra att man är saknad :)



Tack för dina snälla ord, det värmer. Jag tror inte att jag kommer att må så bättre inom den närmsta tiden, var på sjukhuset idag och de hittade en misstänkt cysta på ena äggstocken, jag ska tillbaka på måndag igen för en ny undersökning. Är det en cysta som så kommer den att opereras bort. Jag har legat i en gynstol i 1 1/2 timma idag (inte min favoritplats direkt). Jag har varit så ledsen hela kvällen, jag tycker att det är så pinsamt att ligga och visa upp sig och dessutom måste göra det igen på måndag. Om det blir operation blir det inom den närmsta tiden, lika bra att få det bortgjort men jag avskyr att vara på sjukhus (om allt skulle gå bra skulle jag åtminstone inte behöva stanna över natten). Aldrig kan allt vara bra.



Ha en trevlig helg själv :)



Kramar

2009-03-21 @ 02:49:29
Postat av: Bim

---> Josefin: Usch... Stackars dig. Vad jobbigt det låter. Men jag är säker på att allt kommer att gå jättebra! Du får berätta vidare så fort du vet mer. Jag ska hålla alla tummar och tår för dig. Kram!!

2009-03-21 @ 11:45:32
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack, vad gullig du är :)



Jag skriver på måndag då de (förhoppningsvis) fått reda exakt på vad det är. Känns bara så jobbigt om det är en cysta som måste operaras bort, att ha det hängande över sig.



Tack för att du håller alla tummar och tår :)



Kramar



2009-03-21 @ 16:58:09
Postat av: Bim

---> Josefin: ;-D

2009-03-21 @ 22:38:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0